Grzybica penisa – przyczyny, skutki, leczenie

Nie daj się zjeść grzybom

Grzybica intymna mężczyzn, nazywana również kandydozą, drożdżycą czy po prostu grzybicą penisa, to dolegliwość, która źle leczona, może doprowadzić nawet do bezpłodności czy nowotworu. Warto więc dowiedzieć się nie tylko jak szybko i skutecznie pozbyć się infekcji, ale przede wszystkim, jak się jej nie nabawić.

Grzybica penisa to nie koniec świata – nie występuje często, a w większości przypadków przebiega bezobjawowo. Jednak zaniedbanie jej leczenia może prowadzić do ciężkich powikłań. Co ciekawe, mężczyźni tą infekcją zarażają się od swoich partnerek. Ponadto kandydozę można “złapać” przez niewystarczającą higienę narządów intymnych oraz np. w miejskich toaletach. Kluczowe znaczenie w profilaktyce przed tym rodzajem grzybicy jest dokładne osuszanie penisa po kąpieli, gdyż właśnie w wilgotnym środowisku, drożdżak rozwija się najłatwiej.

Zobacz również: Co robić kiedy przytrafi się wzwód u urologa? Co pomyśli lekarz?

Symptomy kandydozy to m.in. pieczenie i swędzenie prącia, czerwone plamki na żołędzi, biały nalot czy ból przy oddawaniu moczu. Pamiętać jednak należy o tym, że żaden z tych objawów nie daje stuprocentowej pewności, że mamy do czynienia z grzybicą penisa, dlatego w takim wypadku warto skonsultować się z lekarzem.

W leczeniu kandydozy najczęściej stosuje się preparaty w postaci maści lub tabletek. Są one w głównej mierze oparte na takich substancjach jak ketokonazol czy flukonazol. Pamiętajmy jednak, że zawsze lepiej zapobiegać niż leczyć!

Jeżeli natomiast wyzwolimy się już od tej nieprzyjemnej infekcji warto zastanowić czy nasz penis wciąż spełnia wszystkie oczekiwania nasze i naszej partnerki. Być może męczą Cię zaburzenia erekcji, chciałbyś powiększyć swojego penisa albo poprawić jakość wzwodu? Mamy coś specjalnie dla Ciebie! Prezentujemy Penigen!

Penigen to nowoczesny preparat, który położy kres wszystkim Twoim łóżkowym zmartwieniom i kompleksom. Regularnie stosując Penigen, możesz być pewny, że Twoja męskość ulegnie optycznemu powiększeniu, Twoje erekcje będą długie i mocne, a Twoja partnerka zazna rozkoszy, o której dotąd nie marzyła! Ponadto poziom testosteronu w Twoim organizmie znacznie się podwyższy! Brzmi kusząco, prawda?

Zobacz również: Opinie użytkowników na temat preparatu Penigen. Dlaczego nie warto kupować podróbek?

UWAGA! Uważaj na różnego rodzaju podróbki, które wmawiając Ci szybki i trwały efekt, są jedynie sposobem na wyciągnięcie pieniędzy. Uważaj między innymi na preparaty typu: PenisizeXL, Penirium, Member XXL czy Penigun (bardzo podobna nazwa). Tylko oryginalny Penigen jest gwarancją znacznej poprawy Twojego życia intymnego, więc nie zastanawiaj się zbyt długo!